در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۳۱)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود برنامه زائریار 2.5؛ نرم‌افزاری که هر زائر اربعین می‌تواند آن را نصب کند
با آغاز ماه محرم، حال‌وهوای عزای اباعبدالله (علیه السلام ) در شیعیان موج می‌زند. در این ایام زیارات و ادعیه خاصی سفارش شده که خواندن آن‌ها به لحاظ معنوی بسیار ثواب دارد. یکی دیگر از سنت‌های شیعیان در این ایام پیاده‌روی اربعین است. در همین رابطه به معرفی نرم‌افزاری می‌پردازیم که در پیاده روی اربعین بسیار مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت. نرم افزار زائریار یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارهای مذهبی موبایل ویژه ایام اربعین سیدالشهدا (علیه السلام) است و نصب آن از سوی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به زوار اربعین سفارش شده است.
دانلود Adobe Photoshop Express Premium v5.4.527 - برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس برای اندروید

نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ

دانلود Infinite Painter FULL v6.1.80 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده  که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Retrica Pro 6.0.3 - برنامه عکاسی با فیلترهای مختلف برای اندروید

نرم افزار Retrica یک برنامه عالی برای گرفتن تصاویر سلفی است. به وسیله این برنامه با داشتن 80 فیلتر و افکت های مختلف می توانید عکس هایی با سبک vintage و با وضوح بالا بگیرید. Retrica بیش از دیگر برنامه های عکاسی به شما افکت و امکانات ارائه می دهد. با این نرم افزار می توانید عکس های کلاژ بگیرید و با اعمال افکت هایی که در این برنامه گنجانده شده است می توانید جلوه های خیره کننده ای به تصاویر ببخشید.


دانلود Angry Birds Blast 1.7.1 بازی پازلی انفجار پرندگان خشمگین اندروید

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی جذاب Angry Birds Blast هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازار می‌کند.

دانلود Angry Birds Blast 1.4.6 بازی پازلی انفجار پرندگان خشمگین

دانلود Uber v4.234 برنامه جی پی اس شهری اندروید

نرم افزار Uber یک ابزار مسیریاب برای ورزش های خارج از منزل مانند پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان، قایقرانی است. از آنجایی که این نرم افزار نیازی به استفاده از شبکه اینترنت ندارد، کارایی بالایی دارد و استفاده از آن نیز آسان است. در این نرم افزار ایستگاه های بین راه و سیاهه های مسیر در زمینه ثبت می شود و می توانید بعدا در Google Earth مشاهده کنید.

 
دانلود Uber v4.173.2 برنامه جی پی اس شهری

دانلود Arc v7.3 تم آی او اس برای اندروید

گوشی‌های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه‌ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود.
ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید تغییری در ظاهر تم سیستم عامل اندروید خود ایجاد کنید. نرم افزار Arc در این زمینه برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار تم گوشی اندروید شما را به آی او اس تبدیل می‌کند.

دانلود اینستاگرام Instagram 70.0.0.0.89 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.
با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

دانلود Dumpster Premium 2.18.304 بازیابی عکس و فیلم اندروید

نرم افزار Dumpster Premium یکی از بهترین برنامه ها در زمینه بازگشت فایل، عکس، موزیک، فیلم و ... است. این نرم افزار همانند Recycle Bin (سطل زباله ویندوز) عمل می‌کند.

پس از این که شما فایلی را حذف کنید، یک نسخه از آن در این نرم افزار باقی می‌ماند و در صورت نیاز دوباره به آن فایل، می‌توانید با مراجعه به نرم افزار Dumpster Premium آن را بازیابی کنید. این نرم افزار با بیش از 10 میلیون بار دانلود، عنوان محبوب‌تربن نرم افزار در ز مینه بازیابی اطلاعات را بدست آورده و در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کرده است.
 
Dumpster Premium
 

دانلود App Manager v4.15 نرم افزار مدیریت برنامه ها و اپ های اندروید

نرم افزار App Manager یکی از مشهورترین نرم افزارهای مدیریت برنامه‌ها و اپ‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید و به دلیل سرعت بالایی که دارد در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. گفتنی است که این نرم افزار را بهتر است بر روی گوشی‌های روت شده استفاده نمایید.

دانلود App Manager v3.43 نرم افزار مدیریت برنامه های اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار