بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا برای مقابله با اتهامات اخلاقی وارده به خود از اداره فدرال (اف‌بی‌آی) تقاضای کمک کرد.

رابرت مولر از اف بی آی خواست اتهامات اخلاقی علیه او را بررسی کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا از اداره فدرال این کشور (اف بی آی) خواست درباره گزارش‌هایی که نشان می‌دهند چند زن پول گرفته اند تا اتهامات اخلاقی علیه او جعل کنند، تحقیق کند.

«پیتر کار» سخنگوی مولر روز سه شنبه گفت: «هفته پیش متوجه شدیم به چند زن پول پیشنهاد شده تا ادعای دروغین علیه بازرس ویژه مطرح کنند، ما بلافاصله این موضوع را به اف بی آی اطلاع دادیم تا درباره آن تحقیق کند».

اداره فدرال آمریکا از اظهارنظر در این خصوص امتناع کرد.

«جک بورکمن» وکیل و یک عامل جمهوری خواه که پیشتر توطئه‌های جناح راست را در رسانه‌های اجتماعی ترویج می‌داد در مصاحبه با رویترز گفت: پنج زن به او گفته بودند که مولر از آن‌ها سوءاستفاده اخلاقی کرده است، اما او از پرداخت پول به آن‌ها در ازای اطلاعاتی که داشتند امتناع کرده است.

مولر در حال کار روی پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا است که دارای حساسیت بالایی است. بورکمن مخالف تحقیقات مولر است و تلاش کرده برای «ریک گیتس» و «مایکل فلین» دو نفر از مشاوران ترامپ که توسط تیم مولر در دادگاه محکوم شدند کمک مالی جمع آوری کند.

ترامپ هر گونه همدستی با روسیه را رد کرده است و بار‌ها گفته تحقیقات مولر اصطلاحاً مانند «شکار جادوگر» یا تعقیب توهمات هستند. روسیه هم مداخله در انتخابات آمریکا را رد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار