مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از آغاز فعالیت پایگاه درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام تاکنون بیش از پنج هزار زائر بصورت رایگان از خدمات درمانی در مرز مهران بهره مند شدند.

زائران زیر چتر خدماتی تامین اجتماعی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کریم لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: روزهای آغاز بکار این بیمارستان 800 بیمار ویزیت شدند اما با توجه به سیل عظیم جمعیت و حجم بازگشت زائران اربعین، روزانه پذیرای بیش از یک هزار نفر هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده شامل ویزیت، تحویل دارو و خدمات سرپایی است، بیان کرد: نیروهای درمانی در 2 نوبت و در هر نوبت 2 پزشک به زائران در پایانه مرزی مهران خدمت رسانی می کنند.

لاله ماژین اظهار کرد: با توجه به حجم بازگشت زائران یک توبت شب با 2 پزشک به شیفت های روزانه اضافه شده است.

وی ادامه داد: افراد فاقد پوشش بیمه ای و نیازمند خدمات درمانی در این مدت از خدمات رایگان این بیمارستان صحرایی بهره مند می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآورشد: تنها چند مورد بیمار بدحال دارای ضعف عمومی به این بیمارستان مراجعه کردند که در همان مرکز تحت درمان قرار گرفتند و پس از بهبودی مرخص شدند.

وی عنوان کرد: خدمات این پایگاه شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان و داروخانه است و در هر نوبت کاری 2 پزشک حضور دارد.

انتهای پیام/ د

خدمات پزشکی به زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.