امام جمعه موقت اردستان گفت:دشمنان باید بدانند ما با قدرت در مقابل زورگویان و ستمگران ایستاده ایم و از مظلومان دفاع می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه موقت اردستان امروزدر مراسم اربعین در امامزاده اسماعیل (ع) اردستان اظهار داشت: امام حسین (ع) با نثار خون خود و تقدیم جوانان و اسارت خانواده خود جوانمردی و آزادگی را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: ملت مسلمان و مبارز ایران تا پای جان از اسلام و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: آمریکا، اسرائیل و ایادی غاصب آنها بدانند با زور و تهدید نمی توانند ما را از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ما با قدرت در مقابل زورگویان و ستمگران ایستاده ایم و از مظلومان دفاع می کنیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسلمانان با شرکت در مراسم های اربعین آمده اند تا بگویند همه تا پای جان در راه امام حسین (ع) جانفشانی کرده و زیر بار ذلت نمی رویم.

وی اضافه کرد: دشمنان و در راس آن آمریکا بدانند ما را نمی توانند از اسلام و آرمان های آن جدا کنند زیرا ذلت از ما دور است.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی از جمله کوتاه کردن دست امریکا از کشور و لغو قوانین ظالمانه همچون کاپیتولاسیون، برای ایران داشته که همین یکی هم اگر تنها دستاورد آن باشد برای ما کافی است.

وی ابراز کرد: ما با جان و دل از آرمان و ناموس شهدا دفاع خواهیم کرد و از نظام اسلامی جدا نخواهیم شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: آنهایی که می گویند ما دشمن نداریم و خواستار دوستی با امریکا و اسراییل هستند چیزی از اسلام و قرآن نمی دانند زیرا خدا فرموده شما همیشه دشمن دارید و آنها شبانه روز علیه شما توطئه می کنند.

وی افزود: مسئولان که امروز در خط مقدم هستند، بدانند اگر هوشیار باشند دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

موسوی اظهار کرد: ما در اقتصاد کمی مشکل داریم و دشمن از این راه می خواهد به اسلام و ما ضربه بزند و نباید دین لق لقه زبان ما باشد کوفیان هم ادعای دینداری داشتند ولی در مقابل امام حسین (ع) ایستادند.

وی تاکید کرد: باید این تجمع ها را حفظ کرد زیرا موجب تقویت نظام و وحدت بین مردم می شود و دشمن را مایوس خواهد کرد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: باید از علما حمایت کرد زیرا آنها منادی اسلام هستند و امروز مسیحیان و غیر شیعه در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت می کنند زیرا زیر بار زور و ذلت نمی روند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم اربعین در امامزاده اسماعیل (ع) اردستان

برچسب ها: اربعین 97 ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.