۳۳ عنوان کتاب جدید در شهرستان فسا رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت: به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارم آبان که سرآغاز هفته کتاب و کتابخوانی است، با برپایی پنج برنامه مستقل از ۳۳ عنوان کتاب جدید در این شهرستان رونمایی می‌شود.

وی افزود: برخی از این کتاب‌ها شامل، هفت کتاب جدید اثر آیت الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، ۱۰ کتاب در حوزه کودک و همچنین ۱۳ کتاب اثر عبدالرضا جمالی است.

فیروزی ادامه داد: همچنین برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شهروندان فسایی می‌توانند روز بیست و چهارم آبان ۹۷ که نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی است به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضو شوند.

وی اظهار کرد: افزون بر این با هدف پاسداشت هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از ۱۳۰ برنامه مختلف فرهنگی، ترویجی و تبلیغی در شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

فیروزی گفت: افتتاح کتابخانه عمومی روستای جلیان بخش نوبندگان، بازدید بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در قالب ۷۰ گروه از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و آشنایی آن‌ها با فعالیت کتابخانه‌ها و کتابداران از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

رونمایی از کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار