از 9 کتاب تخصصی و عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شکرپور رئیس دانشکده پیراپزشکی و استاد زبان انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: این کتاب‌ها توسط اساتید دانشگاه تالیف شده و منطبق بر داشته‌های ایرانی اسلامی است.

وی ادامه داد:  در این کتاب ها مفاهیم مطرح در اقتصاد مقاومتی و بومی‌سازی دانش و آموزش، با بهره‌گیری از اساتید مجرب و جوان، توجه شده است.
 
 
شکرپور اظهار کرد: تالیف این کتاب ها با بهره‌گیری از متون علمی اسلامی، ایرانی و انگلیسی، با همکاری اعضای هیات علمی گروه زبان این دانشگاه تالیف شده است.  
 
 
وی با بیان اینکه 5 جلد از این کتاب‌ها متون تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، اتاق عمل، مامایی و پرستاری است ادامه داد: 2 کتاب مربوط به زبان عمومی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی و یک کتاب نیز نیمه‌تخصصی و یکی از کتب هم مربوط به آموزش‌های پیش‌دانشگاهی است.
 
رئیس دانشکده پیراپزشکی و استاد زبان انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: یکی از سه فصل این کتاب‌ها با بهره‌گیری از متون اسلامی، طب اسلامی و دانش علمای اسلامی و ایرانی و بخشی از آنها با بهره‌گیری از متون کتاب‌های تخصصی انگلیسی تهیه و تدوین شده است.
 
شکرپور بیان کرد: در تهیه و تدوین و تالیف این کتاب ها از آخرین متدهای استاندارد آموزش و نگارش زبان انگلیسی استفاده شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار