فرماندار قصرشیرین گفت: ورزش میدان عمل است،نه شعار باید در هر جایگاهی که هستیم در راستای توسعه ورزش تلاش کنیم و از همه امکانات وظرفیت ها برای این هدف بهره ببریم.  

ورزش میدان عمل است،نه شعاربه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین به نقش ورزش در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت:در هرجامعه ای که ورزش توسعه یافته است آسیب و مشکلات اجتماعی کاهش یافته است.
 
تاتار با اشاره به اینکه ورزشمیدان عمل است،نه شعارگفت:باید در هر جایگاهی که هستیم در راستای توسعه ورزشتلاش کنیم و از همه امکانات وظرفیت ها برای این هدف تلاشکنیم.
 
وی زیرساختهای ورزش قصرشیرین را مناسب دانست وافزود:با ظرفیت های موجود و بابرنامه ریزی مناسب می توانیماین منطقه را بعنوان یک قطبورزشی منطقه معرفی کنیم.
 
فرماندار قصرشیرین به شرایط آب و هوایی ویژه این منطقه نیزاشاره کرد و افزود:قصرشیرین آمادگی تمام برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی ورزشی را دارد.
 
تاتار در ادامه مردم نجیب و فهیم قصرشیرین را یک سرمایه مهم وارزشمند دانست و گفت:با وجوداین مردم و همت مسوولان هرمیزبانی مهمی در این شهرستان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
 
فرماندار قصرشیرین از اختصاص بیش از ۶۸ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان قصرشیرین درسالجاری  خبر داد و گفت:این برای نخستین بار است که چنین اعتباری به این شهرستان در عرصه ورزش اختصاص  می یابد.
 
انتهای پیام/ز

 

 

قصرشیرین آمادگی تمام برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی ورزشی را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.