برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قصرشیرین

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قصرشیرین با حضور فرماندار قصرشیرین و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه وجود جوانان در کشور را یک نعمت بزرگ عنوان کرد و گفت : جمعیت جوان در هرکشوری باعث پویایی و تحرک در آن جامعه می‌شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان گفت : ستاد ساماندهی باید در جهت حل و کاهش مشکلات جوانان از قبیل: اشتغال با برنامه ریزی‌های دقیق و اهتمام ویژه اقدام نماید.

وی تصریح کرد : از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به عنوان اعضای این ستاد برای کاهش مشکلات موجود جوانان شهرستان با هم افزایی اهتمام ویژه داشته باشند.

همچنین محمد حسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این نشست به نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در برنامه ریزی و‌تصمیم گیری برای مشکلات جوانان اشاره کرد و گفت : نشست‌های ستاد ساماندهی جوانان در طول سال باید حداقل ۸ مرتبه با حضور فعال دستگاه‌های عضو برگزار شود.

وی افزود : اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به عنوان دبیرخانه این ستاد وظیفه رصد اقدامات دستگاه‌ها و مطالبه گری در حوزه جوانان دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اداره کل ورزش به عنوان دبیرخانه ستاد وظیفه رصد اقدامات دستگاه‌های حوزه جوانان را دارد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.