مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : دو مسابقه مهم پیش رو در سال جاری قهرمانی بزرگسالان کشور در قصرشیرین و جام بین المللی جهان پهلوان تختی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه شخص استاندار، نمایندگان مجلس و تمام دست اندرکاران استان همدلی بی سابقه در بحث ورزش استان دارند.

رحیمی در ادامه با اشاره حمایت خوب وزارت ورزش وجوانان افزود: ما از شما و تمام رشته‌های ورزشی همدلی می‌خواهیم. همدلی باعث پیشرفت خواهد شد. ما باید در ورزش یک بعدی حرکت کنیم. در گزینش ورزشکاران و بخصوص مربیان باید اخلاق مداری رعایت شود. در بحث اخلاق هیچی تعارفی نباید کرد. ما باید نه گفتن را یاد بگیریم و شهامت گفتن آن را باید داشته باشیم.

رحیمی گفت: الان همه چیز مهیاست تا ما به قله‌های افتخار در ورزش برسیم. بحث و جلسات در خصوص آسیب شناسی در کشتی بسیار مهم است و همین راه را به سوی موفقیت هموار خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در انتها با اشاره به دو مسابقه مهم پیش رو در سال جاری قهرمانی بزرگسالان کشور در قصرشیرین و جام بین المللی جهان پهلوان تختی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا میزبانی در خور نام بزرگ کرمانشاه داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

همدلی در ورزش کرمانشاه بی سابقه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.