رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت:مجتمع تولیدی روغن استان کرمانشاه به شاخص های کشوری هدف برنامه ششم‌ توسعه در زمینه اسیدهای چرب اشباع رسیده است.

 تولید روغن با شاخص های  برنامه ششم توسعه محقق شده استبه گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه   در بازدید از  مجتمع کشت و‌ صنعت نازگل  گفت:این مجتمع که‌ دارای ۷۳ پروانه در تولید انواع روغن می باشد در دو‌ حوزه روغن‌ کشی و بسته بندی فعالیت می کند.
 
وی ادامه داد: این مجتمع تولیدی به شاخص های کشوری هدف برنامه ششم‌ توسعه در زمینه اسیدهای چرب اشباع رسیده است  
 
مرادی افزود: به گونه ای که هدف این برنامه رساندن اسیدهای چرب ترانس مصرف خانواده به ۰/۵ درصد است که در این مجتمع به ۰/۱۷ رسیده است و هدف در روغن سرخ کردنی ۲ درصد است که این کارخانه به موفقیت کاهش به میزان دو صدم درصد رسیده است.
 
وی بیان کرد: همچنین برنامه هدف درخصوص اسیدهای چرب اشباع برای مصرف خانوار حدود ۳۰ درصد است که در محصولات تولیدی این مجتمع ۱۶/۷ درصد است.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پرشکی کرمانشاه  در بازدید ا از كارخانه آرد بيگلری گفت: این کارخانه يكی از بهترين كارخانه های آرد استان با گريد A1 است و با خرید تجهيزات جديد از برندهای معتبر جهان دارای به روز ترين خط توليد است.
 
وی بیان کرد: كارخانه آرد بيگلری دارای ۶ پروانه آرد شامل مواردی همچون آرد لواش ، بربری ، سنگک ، آرد ستاره دار و آرد نول بوده و مجهز ترين آزمايشگاه در سطح استان و كشور را دارا است.
 
 گفتنی است همینک ۱۵ کارخانه آرد در استان فعالیت کرده و نیاز استان را تامین می کنند.
 
انتهای پیام/ز

۱۵ کارخانه آرد در استان  کرمانشاه فعالیت  می کنند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.