سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از برخورد با موتور سواران هنجارشکن خبر داد.

برخورد پلیس با موتورسواران هنجارشکن/ زیگزاگ رفتن در معابر شهر ممنوع استسرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه برگزاری طرح رعد 17 در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در پی گزارش های شهروندان مبنی بر آزار و اذیت و صدای بیش از حد موتور سیکلتها در اتوبان ها، بزرگراه ها، معابر و محلات تهران بزرگ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در خصوص اعلام شکایت شهروندان به پلیس در رابطه با مزاحمت موتورسواران، با بررسی اطلاعات به دست آمده و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته در سطح پایتخت، تعدادی از موتور سوارانی که اقدام به هنجار شکنی و ایجاد صدای ناهنجار کرده بودند، توسط پلیس شناسایی شدند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: در یک عملیات مشترک در سطح شهر تهران بزرگ تعداد قابل توجهی از موتورهای سنگین که اکثر آنها به صورت قاچاق وارد کشور شده  و فاقد پلاک بودند، توقیف شدند.

وی افزود: برخی موتورسواران از موتورهای سنگین برای جلب توجه کردن، زیگزاگ رفتن در معابر و بزرگراه ها و مزاحمت برای نوامیس استفاده کرده و اقدام به ویراژ دادن و دور دور کردن در معابر می کنند که همگی این مسائل تخلف محسوب می شود و برخورد پلیس را به دنبال خواهد داشت.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: برخی موتور سواران با دست کاری کردن اگزوزهای موتور سیکلت ها باعث ایجاد سر و صداهای ناهنجار و گوش خراش در معابر می شدند که امر نیز تخلف محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار