مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : در شش ماهه نخست امسال 30 هزار و 83۶ نفر آموزش های تخصصی ، همگانی و کمک های اولیه را فراگرفتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اهمیت جایگاه آموزشهای همگانی امداد و لزوم توسعه و نفوذپذیری آن در سطوح مختلف و در بین اقشار جامعه اظهار داشت : در ۶ ماه نخست سال جاری ، در مجموع یک هزار و 238 دوره عمومی و تخصصی توسط این جمعیت در سراسر استان برگزار شد .

وی تصریح کرد : از این تعداد نزدیک به 21 هزار نفر با شرکت در 770 دوره موفق به گذراندن دوره آموزش های عمومی و همگانی شامل دوره های حضوری ، نیمه حضوری و غیر حضوری امداد و کمک های اولیه شدند .

رییس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از اساسی ترین رسالت های هلال احمر ارتقای امدادی و افزایش توان آمادگی عمومی مردم جهت مقابله با حوادث و سوانح احتمالی است و فراگیری کمک های اولیه به واسطه رابطه نزدیکی که با جان انسانها دارد یک امر مهم و ضروری بشمار می رود و به عنوان یک مهارت برای زندگی در جامعه امروزی از اهمیت خاصی برخوردارست از عموم مردم خواست با شرکت در دوره های آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه نقش موثرتری در کاهش اثرات زیانبار حوادث و سوانح ایفا کنند .

انتهای پیام/م

درخواست مدیر عامل هلال احمر استان اصفهان از مردم برای شرکت در دوره های آموزش همگانی امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.