عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فدراسیون فوتبال به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کند و شامل این قانون می شود.

علی اصغر یوسف نژاد، نایب رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربارهاظهارات محمد جواد جمالی (یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی) درباره معاف شدن فدراسیون فوتبال از اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی بیان کرد: مگر قانون ابهام دارد؟ من اظهارات جمالی را نخواندم، اما قانون صراحت، وجاهت و شفافیت دارد و به طور کامل مشخص است. کاری به فدراسیون فوتبال ندارم و هرنهادی که عمومی باشد و به هر نحوی از بودجه عمومی استفاده کند، مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است.

او افزود: فدراسیون‌های ورزشی جزء نهاد‌های عمومی محسوب می‌شوند و افراد بازنشسته باید بروند. فدراسیون فوتبال به نحوی درحال استفاده از بودجه عمومی دولت است و جزء این قانون محسوب می‌شود. برای مثال چرا این کمک به شرکت دیگری تعلق نمی‌گیرد؟

گفتنی است، روز گذشته محمد جواد جمالی، یکی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگویی بیان کرد که پس از تصویب قانون بازنشستگی در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم، زیرا فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به هیچ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم که با واکنش علی اصغر یوسف نژاد، نایب رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همراه بود.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: قانون منع به کار گیری بازنشستگان را اجرا کرده ایم

اسبقیان: سرپرستان فدراسیون‌های مشمول قانون بازنشستگان تا قبل از ۲۴ آبان معرفی می‌شوند / تحت هیچ شرایطی سرپرست، نامزد ریاست فدراسیون نخواهد شد

نعمتی: با ناقضان قانون بازنشستگی برخورد قانونی می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات یوسف نژاد درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار