سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: هر کسی که به قانون تمکین نکند مشمول تصرف عدوانی می‌شود و برخورد قضایی با او خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو درباره قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها گفت: براساس قانون جدید فقط بندهای الف، ب و ج که تعیین شده‌اند مشمول این قانون نمی‌شوند به صراحت می گویم که روسای فدراسیون‌ها از این قانون استثنا نیستند. احترام زیادی برای روسای فدراسیون‌ها قائل هستیم و می‌دانیم که زحمت زیادی کشیدند اما این قانون شامل حال آنها هم خواهد شد.

نعمتی افزود: چندی پیش دیداری با سلطانی ‌فر داشتم و با او صحبت کردم.  او اسم فرد خاصی را نیاورد اما تاکید می‌کنم افرادی که بازنشسته شدند، حقوق بازنشستگی گرفتند و دوباره به کار گرفته شدند مشمول این قانون هستند. فدراسیون جهانی هم به قوانین داخلی کشورها احترام می گذارد. شنیده‌ام برخی از دوستان با فدراسیون جهانی نامه‌نگاری کرده‌‌اند و برخی دیگر دنبال جانبازی بالای 50 درصد هستند.  این مورد تاکنون تایید نشده است.

او درباره این که بعضی از روسا قصد دارند پای فدراسیون های جهانی را به این موضوع باز کنند تصریح کرد: در حال حاضر دیوان محاسبات کار منظمی انجام داده است. باید از آنها تشکر کنم که همه را به تفکیک استخراج کرده‌ است. هر کسی که به قانون تمکین نکند مشمول تصرف عدوانی می‌شود و برخورد قضایی با او خواهد شد. همه جوانب این قانون سنجیده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ممکن است فردی زیر 50 درصد جانبازی داشته باشد یا دو سال اسیر بوده باشد اما آنها هم شامل این قانون می‌شوند. فکر نمی‌کنم کسی بخواهد به زور جایی را تصاحب کند. به نظرم همه همکاری خواهند کرد تا جوانان تحصیلکرده فرصت داشته باشند خودشان را نشان دهند.


بیشتر بخوانید:

یوسف نژاد: قانون بازنشستگی در ورزش به زودی اجرایی می‌شود
تاج: اگر قانون بازنشسته ها شامل من هم شود از فدراسیون فوتبال می روم
بالاخره قانون بازنشسته های ورزش در بسکتبال اجرا می شود؟


انتهای پیام/

اظهارات نعمتی درباره قانون بازنشستگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار