اولین " جشنواره مجری شو " برای شناسایی و کشف استعداد‌های بومی مردم قزوین برگزار می‌شود.

اولین به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: " جشنواره مجری شو " با هدف «کشف استعداد‌ها و شکوفایی آن‌ها در عرصه اجرا و گویندگی»، «بررسی و آشنایی با آخرین و جدیدترین روش‌های اجرا و گویندگی»، «انتخاب و معرفی مجریان و هنرمندان برتر قزوین»، «آشنایی با پیشکسوتان عرصه اجرا و گویندگی»، «ایجاد بستری مناسب برای تربیت و تأمین نیروی ماهر»، «حمایت و تشویق جوانان مستعد در عرصه اجرا و گویندگی» و «معرفی آثار مکتوب٬ فیلم و فایل‌های صوتی در زمینه اجرا و گویندگی» برگزار خواهد شد.

درافشانی اضافه کرد: جشنواره بزرگ «مجری شو» در ۲ بخش رقابت دانش آموزی و آزاد برگزار می‌شود.

درافشانی اظهار کرد: ۲ کارگاه آموزش مجریگری برای منتخبان به منظور کسب آمادگی برای شرکت در رقابت حضوری جشنواره مجری شو در ۱۴ و ۱۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، مرحله نهایی رقابت حضوری منتخبان ۲۸ آذر ماه است.

وی تصریح کرد:داوری مرحله اول این جشنواره را  مجریان رسانه ملی در استان و داوری مرحله دوم را مجریان رسانه ملی در شبکه‌های سراسری بر عهده دارند .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آبان ماه سال جاری است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۳۵۱۴۵۳ و ۰۹۳۷۹۵۵۴۲۳۷ تماس بگیرند و یا به سایت www.parshamayesh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جشنواره مجری شو آذر ماه در قزوین برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.