مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳۷۲۴ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این تعداد پرونده با موضوع احتکار کم فروشی نبود درج قیمت؛ گرانفروشی و تخلفات مربوط به امور بهداشتی و درمانی و قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع به ۹۰ درصد پرونده‌ها رسیدگی شده است افزود: در این راستا ۳۱۷ پرونده قاچاق با ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و ۹۵۳ هزار ریال، ۲۸۱ پرونده مربوط به تخلفات دارو و درمان با ارزش ۴۶۴ میلیون ۲۱۵ هزار ریال مختومه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۰۶۰ فقره بازرسی از طی گشت‌های بازرسی انجام شده که که از این تعداد ۸۲۷ مورد متخلف شناخته شدند.

وی به صدور ۱۲۷۸ مورد تذکر اشاره و ادامه داد: تعداد ۱۹۹ پرونده یز مورد عفو قرار گرفته و افراد بدون پرداخت جریمه بخشیده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد ۳۰۶۰ فقره بازرسی از طی گشت‌های بازرسی انجام شده که که از این تعداد ۸۲۷ مورد متخلف شناخته شدند.

وی به صدور ۱۲۷۸ مورد تذکر اشاره و ادامه داد: تعداد ۱۹۹ پرونده با اعتبار قریب به ۲۵ میلیارد ریال مورد عفو قرار گرفته که  این مبلغ بیش از ۱۳ میلیارد ریال بخشیده شده است.

وی ادامه داد: توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط تعزیرات حکومتی شهرستان خاش به ارزش ۸۸۳ میلیون ۹۳۰ هزار ریال، کشف ۲۹۹ هزارو ۲۰۰ نخ سیگار به ارزش ۸۶۹ میلیون ریال و رسیدگی به پرونده قاچاق ۳ هزار و ۳۵۳ لیتر نفت گاز به ارزش ۳۰ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال از جمله اقدامات این نهاد در سال جاری است.

 

انتهای پیام/پ

کشف کالای قاچاق در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار