سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از پلمپ یک انبار با ۲۰ تن شکر احتکار شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ منصور قزاقی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل گفت: پلیس آگاهی این فرماندهی، با کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی مورد نیاز مردم در یک انبار بزرگ در حاشیه شهر زابل موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراهی کارشناسان اداره تعزیرات و صنعت و معدن به محل اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در این عملیات غافلگیرانه در بازرسی از این انبار ۴۰۰ کیسه شکر ۵۰ کیلویی به وزن ۲۰ تن کشف کرد.

سرهنگ قزاقی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: با دستور مقام قضائی انبار پلمپ و فرد متخلف به مقام قضائی معرفی شد.

وی گفت: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی کالا توسط افراد سودجوء دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ی

پلمپ انبار شکر در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار