اخیرا شرکت پورشه از نسل جدید اتومبیل Porsche 911 رونمایی مخفیانه‌ای انجام داده است، اما کاربران موفق شده اند تا تصاویر این اتومبیل را در فضای مجازی منتشر کنند.

تصاویر نسل 2020 اتومبیل Porsche 911 فاش شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می‌رسد Porsche دیگر تلاشی برای مخفی نگه‌ داشتن محصول جدید خود نمی‌کند، زیرا در این چند وقت تصاویر زیادی از Porsche 911 منتشر شده‌ است.

تنها ایهام موجود در مورد ظاهر این خودرو مربوط به رنگ‌‌بندی تعدادی از قسمت‌های خاص این اتومبیل است که به زودی در زمان معرفی این خودرو مشخص می‌شوند. Porsche 911 قرار است حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس (که هرساله در اوایل ماه دسامبر برگزار می‌شود) معرفی شود.

در زمان معرفی 911 Porsche می‌توانیم مقایسه مناسبی بین عکس‌های منتشر شده و مدل اصلی این خودرو داشته باشیم. البته در تمام تصاویر منتشره، مدل جدید با رنگ زرد و مدل قدیمی با رنگ آبی در کنار هم قرار دارند که همین موضوع باعث شده است که مقایسه‌های اولیه بین این دو مدل اتومبیل انجام شود.

اما نکته اصلی بین دو نسل پورشه 911 این است که تفاوت آشکاری بین آن‌ها نیست. در مدل جدید 911 پنل مشبک جلویی به شکل مستطیل درآمده و لبه‌ها مانند نسل قبلی تیز نیستند. کاپوت‌های این اتومبیل طراحی جدیدی دارند و ورودی هوا ما را به‌ یاد طراحی مدل‌های دهه 70 و 80 میلادی این خودرو می‌اندازند.

همین تغییر اندک در طراحی در بخش عقبی خودرو نیز اعمال شده است. در طراحی عقب خودرو اگزوزها به گوشه‌ها مایل شده‌اند و جای پلاک خودرو بین اگزوزها قرار دارد در حالی که در طراحی قبلی پلاک بالای اگزوزها بود. چراغ‌ها کوچک‌تر شده‌اند و پنجره عقب شیب کمتری به خود گرفته است.تغیرات عقب خودرو محسوس‌تر از تغیرات جلوبندی آن است اما باز هم تشخیص دو نسل 992 و 911 نیاز به دقت زیادی دارد.

البته این تغییر کم در طراحی الزاما موضوع بدی محسوب نمی‌شود؛ چراکه 911 Porsche یک نماد میان خودرو‌های اسپرت در سطح جهان است. دیگر خودروها می‌آیند و می‌روند ولی 911 Porsche هنوز با طراحی های جذاب خود میان کاربران طرفدار دارد؛ همچنین هنوز موتور این خودرو در صندوق عقب طراحی می‌شود، و Porsche سعی دارد تا طراحی اصیل خود را حفظ کند. ممکن است Porsche یک یا دو غافلگیری در طراحی اصلی این خودرو داشته باشد. باید صبر کرد تا این محصول در لس‌آنجلس به طور رسمی معرفی شود.

تصاویر نسل 2020 اتومبیل Porsche 911 فاش شد +عکس

تصاویر نسل 2020 اتومبیل Porsche 911 فاش شد +عکس


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

تصاویر نسل 2020 اتومبیل Porsche 911 را ببینید +عکس

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار