چهارمین تساوی این فصل فجر سپاسی در لیگ دسته یک فوتبال مقابل مس رفسنجان رقم خورد.

تساوی خانگی فجر سپاسی مقابل نماینده کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته دهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ امروز به میزبانی ورزشگاه پارس، فجر شهید سپاسی رودرروی میهمان خود مس رفسنجان قرار گرفت و دو تیم در پایان به تساوی یک-یک رضایت دادند.

سید احمد حیات منش دقیقه ۱۲ نیمه نخست، مس رفسنجان را با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند پیش انداخت، اما اسماعیل بابایی در دقیقه ۴۱، گل تساوی بخش زردپوشان را وارد دروازه مسی‌ها کرد.

مجید صالح سرمربی فجر در نشست خبری پایان بازی گفت: تیم مس رفسنجان بازی بسته‌ای انجام داد و به هدفی که داشت رسید، اما ما در این بازی، باز هم از داوری ضربه خوردیم و داور یک پنالتی واضح را برای ما نگرفت و ما را از گرفتن ۳ امتیاز محروم کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم باید هوشمندتر بازی می‌کردیم و از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم که این اتفاق صورت نگرفت، اما در دو بازی آینده خانگی روی نقاط ضعف تیم کار می‌کنیم تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

صالح افزود: قطعا در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت و اگر بازیکنی جذب نشود، بازیکنانی از ترکیب بیرون گذاشته می‌شوند تا کیفیت فجر بهتر شود.

میشو کریستیچویچ سرمربی مس رفسنجان در پایان بازی گفت:: افتخار داشتیم در ورزشگاه زیبای پارس بازی کردیم و مسابقه خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خوبی که داشتیم استفاده کنیم و باید به این نکته اذعان کنیم چمن ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و این مسئله بر کار بازیکنان تاثیرگذار بود.

وی گفت: تیم فجر برتری محسوسی در زمین داشت و فجری‌ها بازیکنان خوبی در اختیار داشتند و بازی را تحت کنترل داشتند، با اینحال یک امتیاز برای ما راضی کننده بود.

زردپوشان با این تساوی و هفت امتیاز در رده دهم جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفتند و همچنان بر روی نوار ناکامی پیش می‌روند.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته یازدهم استراحت خواهد داشت، اما باید روز شنبه ۱۲ آبان ماه در ورزشگاه پارس شیراز بازی معوقه هفته هشتم خود را با نود ارومیه برگزار کند.

انتهای پیام/ن

مصاف فجر شهید سپاسی و مس رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار