مسئول پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام رضا (ع) گفت: شیفت شب پلی‌کلینیک دارالشفاء امام رضا(ع) در ادامه گسترش خدمات دندان‌پزشکی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شد.

راه اندازی شیفت شب پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام رضا (ع)به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جواد ستاری مسئول پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام رضا (ع) گفت: به منظور گسترش خدمات دندان‌پزشکی دارالشفاء امام رضا (ع)، شیفت شب در کنار دو شیفت صبح و بعدازظهر در این پلی‌کلینیک راه‌اندازی شد.

وی افزود:  ابتدا خدمات شیفت شب پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام (ع) در روز‌های زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به مدت یک ماه به بیماران ارائه شد که مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت، از این رو تصمیم گرفتیم علاوه بر افزایش زمان خدمات شیفت کاری شب از ساعت ۲۱ به ۲۲، این خدمات در روز‌های فرد نیز ارائه شود.

ستاری همچنین در مورد مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: در تلاش هستیم  تا بخش تخصصی پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام (ع) فعال‌تر شده و نیاز بیماران به خدمات تخصصی دندان‌پزشکی در داخل این دارالشفاء برطرف شود.

وی با بیان اینکه در گذشته خدمات دندان‌پزشکی دارالشفاء امام (ع) محدود به ارائه خدمات درمانی عمومی بود، افزود: در حال حاضر با همکاری دندان‌پزشکان متخصص در رشته‌های جراحی لثه و کاشت دندان (ایمپلنت)، درمان ریشه، ارتودنسی و زیبایی، به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنیم.
 
ستاری تصریح کرد:  تعدادی از دندان‌پزشکان و دستیاران دندان‌پزشکی در قالب خادم‌یاران سلامت رضوی به صورت افتخاری با این پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی همکاری می‌کنند.

ستاری گفت: در حال حاضر پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام (ع) با بهره گیری از بهترین وسایل تخصصی و مواد و حدود ۲۰ دندان‌پزشک مجرب در ۹ یونیت دندان‌پزشکی به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند.

مسئول پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام (ع) افزود: پلی‌کلینیک در روز‌های جمعه و تعطیل رسمی سال نیز دایر است و تعداد نیرو‌های آن بستگی به تقاضای بیماران دارد.

وی افزود:خدمات متنوع پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام (ع) مانند معاینه، پروتز، ترمیمی، جراحی، جرم‌گیری، معالجه ریشه، کشیدن دندان و رادیوگرافی که زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در طبقه اول این دارالشفاء در جوار بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود، استفاده کنند.

انتهای پیام// ه. ز
 

شروع به کار شیفت شب پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفاء امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.