همزمان با میلاد امام رضا (ع)؛

بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات رایگان دارالشفاء

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی حدود سه هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات رایگان دارالشفاء امام (ع) در سال‌روز میلاد پربرکت امام هشتم (ع) خبر داد.

بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات رایگان دارالشفاء

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، حدود سه هزار و 200 نفر زائر و مجاور حرم مطهر رضوی از خدمات درمانی رایگان دارالشفاء امام (ع) به مدت 24 ساعت، از شب ولادت تا ساعت 19، سوم مرداد 1397 استفاده کردند.

سرگلزایی افزود: این خدمات رایگان شامل ویزیت پزشکان عمومی و خدمات بخش پرستاری مانند نوار قلب عمومی و تخصصی، تزریق عضلانی و داخل سرم، سرم‌تراپی، اکسیژن‌تراپی، کنترل فشار خون، آزمایش قندخون، بخیه و پانسمان می‌شود.

وی ادامه داد: از میان این سه هزار و 200 نفر، بیش از هزار و 600 نفر فقط از خدمات رایگان بخش پرستاری دارالشفاء امام (ع) مانند اورژانس و تزریقات بهره‌مند شدند.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی افزود: همچنین در این مدت، دو پایگاه فوریت‌های پزشکی ویژه خواهران در دو رواق حضرت زهرا (س) و دارالحجه فعال شد تا بانوان با آرامش خاطر در ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا (ع) شرکت کنند.

وی به تقویت نیرو‌های دارالشفاء امام (ع) در سال‌روز میلاد امام هشتم (ع) نیز اشاره و بیان کرد: در دهه کرامت، از مراجعین زائر و مجاور دارالشفاء امام (ع) با هدف گرامیداشت این ایام خجسته و جلوگیری از گرمازدگی با شربت پذیرایی شد.
 
انتهای پیام//ف. ن.

3200 زائر از خدمات درمانی رایگان دارالشفا در رور ولادت امام رضا (ع) بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار