واکنش رشیدپور به اتفاقات امروز در برنامه «حالا خورشید»/ ای کاش فردوسی‌پور به اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها دامن نمی‌زدرضا رشیدپور با انتشار پستی، به صحبت های عادل فردوسی پور در برنامه حالا خورشید واکنش نشان داد.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی فروغی مدیر شبکه سه امروز در گفتگویی با رشیدپور پیرامون حواشی برنامه نود حرف زد و تاکید کرد که برنامه نود ادامه خواهد داشت؛ اما طبق برنامه این هفته هم به خاطر ویژه برنامه اربعین روی آنتن نمی رود. به گفته فروغی، برنامه نود از هفته آینده پخش می شود.

در ادامه برنامه حالا خورشید، عادل فردوسی پور طی تماس تلفنی از  اختلاف سلیقه در یک مجموعه صحبت کرد. پس از این گفتگو رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت:

واکنش رشیدپور به اتفاقات امروز در برنامه «حالا خورشید»/ ای کاش فردوسی‌پور به اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها دامن نمی‌زد

برنامه نود و عادل فردوسی‌پور عزیز و مخاطبان گرانمایه‌اش آنقدر برایم اهمیت داشت که تمام اندک توانم را به کار بگیرم تا این ماجرا به خوبی تمام شود. علیرغم اینکه دوشنبه شب مشغول ضبط یک بخش جدید برای برنامه بودم و متوجه پخش نشدن نود نشدم؛ اما پس از اطلاع در اولین ساعات بامداد با جناب فروغی تماس گرفتم و به ایشان عرض کردم که شفاف سازی کنند و توقع نداشته باشند که حالاخورشید وارد موضع گیری یک طرفه در حمایت از تصمیم شبکه بشود. در گفتگوی امروز هم تلاش کردم که سوءتفاهم به وجود آمده به نحو مناسبی حل شود. مدیر محترم شبکه هم اعلام کرد نود ادامه پیدا می‌کند و خوشبختانه اصرار من برای پخش ویژه برنامه نود برای بازی پرسپولیس و قبل از شنبه آینده را هم پذیرفتند. چون بنا بود به دلیل تقارن با عزاداری اربعین این هفته هم نود نداشته باشیم.‌ ای کاش عادل هم در پایان به اختلاف‌ها و سوءتفاهم‌ها تاکید نمی‌کرد. به نظرم اشتباه بود؛ به هر حال من تلاشم را کردم.

انتهای پیام/

نظر رشیدپور درباره حرف های امروز فردوسی پور در حالا خورشید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
یه گزارشگر عالی فوتبال نباید تو مسائل غیر تخصصی ورود کنه و موج درست کنه یا تعیین مسیر بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
آقای رشیدپور شما و سلبریتی ها بابت طرفداری و تبلیغ و رای جمع کردن برای دولت در روزهای قبل از انتخابات یک معذرت خواهی بزرگ به ملت ایران بدهکار هستید !!! که میدونم هیچگاه اینکار رو نمیکنید !!! البته برای مردم ایران درس عبرتی شد که دیگر گول حرف های چند سلبریتی و بادی به جهت رو نخورند و عقلشون رو به دست افرادی مثل شما ندهند
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۲:۰۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
آخه رضا رشید پور دیگه کیه بخواد در مورد نود صحبت کنه آقا رشید پور آچار فرانسه دولته وکارش خوب بلده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
چرا به بعضی ها انقدر بها میدیم که اصلشون را فراموش می کنند
Iran (Islamic Republic of)
Mjh
۱۹:۲۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
آخرشی
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
عادل فردوسي پور ديگه شورشو در اورده لوس بازي هم حدي داره
البته من كه عاشق برنامه و لوس بازي هاش هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
فردوسی پور کیه تواین وسط و شرایط فتنه میکنه
آخرین اخبار