فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در ۷ ماهه سالجاری گفت: کشف انواع مواد مخدر نسبت به مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

افزايش 13 درصدی كشف انواع مواد مخدر در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرتگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی  فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس با اجرای طرح‌های مختلف توانسته است با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان برخورد کند، گفت: پدیده شوم مواد مخدر یکی از ابزار‌های جنگ نرم دشمن در مقابله با پیشرفت‌های جوانان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان  افزود: در بحث مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ بایستی به چند موضوع اساسی توجه کرد که قطع کردن سه ضلع مثلث تولید، توزیع و مصرف و همچنین پیشگیری و درمان نیز جزء اساسی‌ترین کار‌ها باشد.

سردار آزادی با بیان اینکه به منظور ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر همه اقشار جامعه باید نقش داشته باشند خاطر نشان کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، قاچاقچیان و خرده فروشان بیش از یک هزارو ۵۰۰ نفر دستگیرشده اند که ۱۶ درصد نسبت به مشابه سال قبل رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در تمام ایام در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار داشته و خادمان مردم در این نیرو با همراهی مردم، اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهند داد.

سردار آزادی با اشاره به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در ۷ ماهه سالجاری تصریح کرد: کشف انواع مواد مخدر نسبت به مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: مواد مخدر از اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی است، زیرا اگر این آسیب حل شود خیلی از مشکلات دیگر نیز از بین خواهند رفت.

سردار آزادی تصریح کرد: اگر شخص معتادی را برای چند دوره بازپروری نگهداری کردیم بعد از این دوره‌ها نباید رها شود بایستی خود و خانواده آن شخص به نوعی مراقبت شوند اگر بیکار است او را مشغول کار کنیم، اگر بیمار است، درمانش کنیم و اطلاعات آگاهی‌بخشی خانواده را نیز افزایش دهیم.
 
انتهای پیام/ن
 
 

افزایش کشف مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.