در دیدار آذری جهرمی با مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات عراق تاکید شد

خدمات ارتباطی به زائران اربعین حسینی بهبود می‌یابد

آذری جهرمی و مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق بر تقویت روابط عمیق و همکاری‌های دوجانبه و بهبود خدمات ارتباطی در اربعین تأکید کردند.

خدمات ارتباطی به زائران اربعین حسینی بهبود می یابدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ناصر الخویلدی مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق روز گذشته( شنبه) در شهر نجف با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری ایران و هیات همراه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری فنی برای ارائه بهترین خدمات ارتباطی و فراهم کردن تمامی امکانات در طول زیارت اربعین تاکید کردند.

طرفین در این دیدار همچنین در مورد روابط دو جانبه میان ایران و عراق و عمیق تر شدن همکاری ها در زمینه ارتباطات و فناوری با یکدیگر سخن گفتند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات از خدمات ارائه شده از جمله در زمینه ارتباطات که از سوی عراق به زائران ارائه می شود از دولت و ملت عراق تشکر کرد.

وی افزود: سفر ما به نجف اشرف برای تاکید بر آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در تبادل تجارب در زمینه های ارتباطات و فناوری و مشارکت شرکت های ایرانی با همتای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی در ایام زیارت اربعین امام حسین (ع) است.

در ادامه این دیدار، الخویلدی و آذری جهرمی وضعیت زائران و نیازهای ارتباطی و فنی آنها و میزان تعهد شرکت های ارتباطی عراقی و ایرانی برای ارائه خدمت به زائران اربعین را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، خدمات مطلوب ارتباطی در ایام زیارت میلیونی اربعین در دو بخش تلفن همراه و اینترنت یکی از دغدغه های زائران و نیز مسئولان دو کشور بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.