شهردار آبادان از جابجایی رایگان زائران اربعین در شلمچه با بهره گیری از ۴۴ دستگاه اتوبوس و تاکسی مربوط به این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسین حمیدپور شهردار آبادان  امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه گفت: شهرداری آبادان به عنوان شهرداری معین خرمشهر در بحث خدمات رسانی به زئران اربعین حسینی خدمات قابل قبولی را تاکنون ارائه کرده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای این منظور شش دستگاه اتوبوس و ۳۸ دستگاه تاکسی از آبادان زائران را تا شلمچه به صورت مجانی انتقال می دهند.

شهردار آبادان با اشاره به اعزام یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور آتش نشانی به منطقه شلمچه از دو هفته پیش از آغاز رسمی خدمات رسانی در ایام اربعین، گفت: ۱۲ سرویس بهداشتی برای استفاده زائران و ۲ دستگاه تانکر آبرسانی به منظور انتقال آب شرب مورد نیاز مهیا شده است.

حمید پور  با بیان اینکه نگهداری ۴۰۰ متر از مسیر پیاده روی اربعین در منطقه شلمچه بر عهده  شهرداری آبادان نهاده شده است، ادامه داد: در صورت نیاز به ارائه خدمات، شهرداری آبادان خدماتی را در بین کار استانداری خوزستان و شهرداری خرمشهر نیز ارائه می دهد.

وی همچنین از برپایی یک موکب مشارکتی با سپاه در منطقه شلمچه خبر داد و گفت: در این مکان خدمات مختلفی از جمله توزیع سه وعده غذای پخت شده توسط سپاه، فراهم سازی محل استراحت زائران، سرویس بهداشتی و حمام برای زائران مهیا شده که به زائران خدمات می دهد.

شهردار آبادان افزود:امروز نیز با توجه به افزایش زائران در حال بازگشت، هشت دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه مستقر شد.

انتهای پیام/ د

جابجایی رایگان زائران با اتوبوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.