رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا، گفت: ناجا و به خصوص مرزبانی با تمامی توان و قوا وارد صحنه شده و مشغول خدمت‌رسانی به زائران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام محمدباقر روحانی فر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا در جریان بازدید از مرز شلمچه گفت: اربعین مقطعی از زمان است که جامعه موعود مهدی را در آن می‌بینیم و هیچ‌کس در آن گرسنه یا بدون مکان نمی‌ماند و همه تلاش می‌کنند به‌نوعی به هم کمک کنند، این اتفاقی است که در جامعه موعود مهدی در انتظار آن هستیم .

وی افزود: بر این اساس این وحدت شکل‌گرفته در کنگره عظیم اربعین چیزی نیست که بد خواهان و تفرقه‌افکنان به دنبال آن باشند و به همه ما این توفیق را می‌دهد که خدمت گذار خوبی برای زائران اباعبدالله باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا، گفت: ناجا و به خصوص مرزبانی با تمامی توان و قوا وارد صحنه شده و مشغول خدمت‌رسانی به زائران است و از مهران گرفته تا شلمچه و چذابه، ناجا به‌طورجدی وارد صحنه شده تا سفری خاطره‌انگیز، معنوی و با آسایشی را برای زائران رقم بزند.

روحانی فر افزود: سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا نیز بر اساس وظیفه‌ای که دارد کنار هم‌رزمان خود حضور دارد و از مسائل معنوی در سطح استان‌هایی که با مسئله اربعین همراه هستند مشغول خدمت‌رسانی است و امیدواریم اعمال همه ما به درگاه حضرت حق موردقبول قرار بگیرد.

وی  گفت: امنیت در مرزهای ما خیلی خوب است و علت آن حضور سلحشورانه و مدبرانه نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ د

خدمات رسانی به زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.