رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: برنامه‌های مختلفی در زمینه ورزش‌های رزمی برای جذب جوانان در حال تدوین و اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مرتضی حسن زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان در دیدار با مسئولان ورزش‌های رزمی ایران در تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد در ۶ ماه نخست امسال از هیات ورزش‌های رزمی گیلان، همچنین از تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه ورزش‌های رزمی برای جذب هرچه بیشتر جوانان خبر داد.

وی در دیدار با رشیدی رئیس، فرهنگ شادنیا دبیرکل و امینی نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور گفت: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های ورزش و جوانان گیلان که در سالن یادگار امام رشت برپا شده بود فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن توانایی‌های ورزشکاران در رقابت‌های مختلف و جذب مردم به ویژه جوانان به ورزش شده است.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان افزود: همچنین سعی کردیم توانمندی‌ها و راهکار‌های ورزشکاران سبک‌های مختلف ورزشی را میان هیات‌ها ارایه کنیم تا هم برای ورزشکاران یک تمرین تشویقی محسوب شود و هم انگیزه‌ای برای جوانان و بازدیدکنندگان به سمت ورزش‌های مهیجی، چون ورزش‌های رزمی شود.

مرتضی حسن زاده در این نشست راهکار‌ها و نقطه نظرات هیات ورزش‌های رزمی گیلان را ارائه و همچنین رهنمود‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی برای هر چه بهتر شدن وضعیت امور استان‌ها بررسی و هم اندیشی شد.

در پایان این دیدار حکم مرتضی حسن زاده به عنوان رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی گیلان تا پایان سال ۹۷ تمدید شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای برنامه‌های مختلف برای جذب جوانان به ورزش‌های رزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.