نماینده گرمسار گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد در سازمان برنامه و بودجه یکی از تدوین‌گران قوانین موثری مانند تجارت و دیوان محاسبات بوده است.

انتظار داریم وزیر اقتصاد بحث اصلاح نظام بانکی را با جدیت در پیش بگیردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار  در صحن علنی امروز (شنبه 5 آبان‌ماه) در موافقت با دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: امروز تصمیمی که درباره وزرای پیشنهادی می‌گیریم، باید برای حفظ منافع ملی و مردم باشد.

وی افزود: اولین توصیه بنده به همکارانم این است که انتخاب‌مان با شناخت و درایت باشد تا مجبور نباشیم 3 ماه دیگر این وزیر را استیضاح کرده و وقت مجلس و دولت را بگیریم.

کاتب بیان کرد: طی چند سال گذشته یکی از دغدغه‌های ما بحث عدم هماهنگی میان تیم اقتصادی بود که اکنون با انتخاب دژپسند، یک همدلی، همگرایی و همفکری میان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و بانک مرکزی ایجاد می‌شود.

نماینده مردم گرمسار تأکید کرد: حضور دژپسند نگاه برنامه‌ای ، علمی و یک سیاستگذاری منسجم را در کشور حاکم می‌کند و وی می‌تواند با استفاده از تفکرات و اندیشه‌های دانشگاه برنامه‌های درست اقتصادی را تنظیم کند.

وی افزود: دژپسند در طول مدت خدمت خود در سازمان برنامه و بودجه در تدوین طرح‌ها و لوایح و قوانین موثر مانند دیوان محاسبات، برنامه و بودجه و تجارت و ... حضور داشته و بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند این قوانین را اجرا کند.

کاتب گفت: یکی از انتظارات ما این است که یکی از موانع تولید و رشد با تدوین قانون ارزش افزوده در راستای خدمت به تولید و صادرات و همچنین اصلاح ساختار بانکی گسترش یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار