رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی خوی هزینه شد.

۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی خوی هزینه شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به پروژه های در آستانه افتتاح این دانشگاه، گفت: فاز توسعه پروژه بیمارستان مطهری ارومیه با ۱۲ میلیارد تومان به اتمام رسید.

وی ادامه داد:آزمایشگاه رفرانس ارومیه پروژه‌ای بزرگ در توسعه بخش آزمایشگاهی استان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به بیمارستان 220 تخت خوابی شهرستان خوی گفت:بیمارستان امام خمینی (ره) خوی که اداره راه و شهرسازی آن را ساخته بود امروز با اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی تجهیز و ارائه مردم خوی شد.

آقازاده با اشاره به طرح های افتتاحی در مرکز استان افزود:در حال حاضر ۴۳ پروژه حوزه سلامت  در شهرستان ارومیه است که بیشتر پروژه‌های بخش سلامت ارومیه در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد:طبق نقشه راهی که برای حوزه سلامت آذربایجان غربی ترسیم کرده ایم؛ ۸۰ درصد پیش رفته ایم و بیشتر پروژه‌ها قابل افتتاح و بهره بردادی است.

وی با اشاره به بیمارستان تخصصی زنان ارومیه گفت: این پروژه که از اردیبهشت سال گذشته آغاز شده امروز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

انتهای پیام/ی

بیمارستان تخصصی زنان ارومیه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

برچسب ها: جوانان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.