فرماندار سمنان گفت: برنامه ریزی ها در حال انجام است تا با سفر رئیس جمهور به استان سمنان که در آینده ای نزدیک انجام می شود، مرز هوایی استان افتتاح شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دانایی فرماندار سمنان در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان سمنان گفت: برنامه ریزی‌ها در حال انجام است تا با سفر رئیس جمهور به استان سمنان که در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود، مرز هوایی استان افتتاح شود

وی افزود: در ماه بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از راه آهن استان سمنان استفاده می‌کنند که انتظار می‌رود تا با هدایت این حجم از مسافران به فرودگاه سمنان نیز شاهد رونق بخش هوایی استان نیز باشیم.

فرماندار سمنان افزود: در بودجه امسال به چهار دستگاه اقتصادی شهرستان سمنان بیش از ۱۰ میلیارد تومان یعنی ۳۲ درصد از اعتبارات شهرستانی اختصاص داده شده که نیاز است این اعتبارات فقط در حوزه رفع مشکلات اقتصادی هزینه شود و گزارش ریز هزینه کرد‌ها نیز به فرمانداری سمنان ارائه شود.

دانایی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی زائران عتبات عالیات در اربعین امسال از شهرستان سمنان نیز افزود: امسال ۱۱ موکب از شهرستان سمنان در ایام اربعین در عتبات عالیات مستقر هستند و این موکب‌ها ظرفیت اسکان و تغذیه بیش از ۲۶ هزار نفر را در شبانه روز دارا هستند.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه‌ی شورای اداری شهرستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.