رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی، از اعزام هیئت تجاری و بازاریابی به قرقیزستان خبر داد و گفت: این هیئت اواخر آبان ماه از خراسان شمالی به قرقیزستان اعزام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛ محمد صمدی رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی با بیان این که هیئت تجاری و بازاریابی خراسان شمالی اواخر آبان ماه به قرقیزستان اعزام می‌شود ، گفت: نشست و ملاقات هیئت تجاری با اتاق بازرگانی و تجارت بیشکک ، نشست و ملاقات هیئت تجاری با سفارت جمهوری اسلامی ایران– بیشکک ، ملاقات با مقامات و مسئولان محلی و بازدید از بازار محلی و مراکز تجاری بیشکک از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سفر هیئت تجاری خراسان شمالی به قرقیزستان است.

وی بر وجود روابط حسنه ایران با کشور قرقیزستان اشاره کرد و افزود: این کشور عضو سازمان بین المللی تجارت جهانی است که صادرات و واردات در آن به آسانی انجام می‌شود و تعرفه‌های آن آزاد است.

صمدی به رشد ۸۲ درصدی صادرات استان به ۳۲ کشور دنیا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: عمده‌ترین کالا‌های صادراتی استان محصولات پلاستیکی ، سیمان و محصولات کشاورزی است که بیشترین این کالا‌ها به کشور‌های افغانستان ، ترکمنستان ، تاجیکستان ، قزاقستان ، ترکیه و هند صادر می‌شود.

انتهای پیام / ب 

هیئت تجاری و بازاریابی خراسان شمالی اواخر آبان ماه به قرقیزستان اعزام می‌شوند

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.