مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی استان کرمان، گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سه وسیله حرکات زمینی، خرک حلقه و پرش خرک با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 مبین محمد ابراهیمی، مسئول کمیته مسابقات هیئت ژیمناستیک استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی استان کرمان، با شرکت ۳۲ ژیمناست در قالب ۵ تیم از شهرستان های کرمان، شهربابک، رفسنجان، زرند و بردسیر برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها در دو گروه سنی زیر ۹ سال و زیر ۱۴ سال انجام شد، افزود: در پایان در گروه سنی زیر ۹ سال، در وسیله ی حرکات زمینی امین رضا سلاجقه از کرمان و ابوالفضل حیدری از رفسنجان به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و امیرعلی عرب و هادی فاتحی  هر دو از رفسنجان به طور مشترک سوم شدند.

محمدابراهیمی تصریح کرد: در وسیله ی پرش خرک نیز عرفان توکلی از کرمان و محسن ملاحسینی از رفسنجان مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در وسیله ی خرک حلقه نیز مهدی رضایی از کرمان بر سکوی نخست ایستاد و پویا حکاک و فردین زمانی هر دو از کرمان به طور مشترک به مقام دوم دست یافتند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت ژیمناستیک استان کرمان بیان داشت: در گروه سنی ۱۰ تا ۱۴ سال هم در وسیله ی حرکات زمینی ابولفضل کارگر از کرمان، ابوالفضل کاظمی از رفسنجان و علی مومنی از زرند در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

محمدابراهیمی گفت: در پرش خرک نیز علی شیخ شعاعی از کرمان، علیرضا کدخدازاده از بردسیر و عرشیا نظری از شهربابک عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی افزود: در خرک حلقه نیز ابوالفضل شیرخانی و علی کیوانلو از کرمان و طه صلحی زاده از رفسنجان اول تا سوم شدند.

محمدابراهیمی تصریح کرد: در مجموع، تعداد ۱۸ مدال و حکم به نفرات اول تا سوم اهدا شد.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات برتر مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار