حسین نوری و محمد رضا گرایی در دور دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

شکست مردانی مقابل نایب قهرمان المپیکبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان 60، 67 و 87 امروز (جمعه)در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن 9 بر یک مغلوب شد و مردانی باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رامی هیتانیمی از فنلاند 9 بر صفر به برتری رسید و در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان مانجیت از هند و اریک آپس از استونی خواهد رفت. در گروه نوری ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین و اسلام عباس اف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از آذربایجان حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مصطفی محمد از مصر با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به دور بعد رسید.وی در دور سوم با برنده کشتی میان امانتور اسماعیل اف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان و شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 33 نفر حضور دارند که در گروه گرایی اسماعیل بوررو مولینا قهرمان المپیک و جهان از کوبا، ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی و آرتم سورکوف دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا از روسیه حضور دارند.

گفتنی است در مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم کشورمان به دیدار رده بندی رسید.مسلم نادری خادم،محسن حاجی پور و محمد علی گرایی در اوزان 55، 63 و 72 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:

شناخت مردانی،گرایی و نوری از حریفان خود در کشتی فرنگی قهرمانی جهان

در ابتدای صف مسئولیت پذیرش نواقص هستیم/باید بار انتظار از قهرمانان با واقعیت های تدارکاتی متعادل شود

قهرمانی روسیه در رقابت های جهانی کشتی آزاد/ایران با 3 مدال برنز ششم شد

عبدولی رسیدن به فینال را از دست داد/نادری خادم و گرایی حذف شدند


انتهای پیام/

2 پیروزی و یک شکست فرنگی کاران ایران در 3 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار