حاجی پور،گرایی و عبدولی در رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم  امروز (پنج شنبه)در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 55 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند مسلم نادری خادم در دور نخست مقابل نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان 6 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست مقابل جرمن دیاز از پورتوریکو 9 بر صفر به برتری رسید.وی در دور دوم به مصاف  دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند که در گروه حاجی پور المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز جهان و المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان حضور دارد.

در وزن 72 کیلوگرم که 29 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدعلی گرایی در دیدار نخست مقابل دائه کیون پارک از کره جنوبی 3 بر یک پیروز شد و راهی دور بعد شد.وی در دور دوم با مورات داگ از ترکیه کشتی می گیرد. رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان و دمیو ژادرایف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان و ابوزید مانتسیگوف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه در گروه گرایی حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول به مصاف ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان رفت و در حالی که 3 بر صفر از حریف عقب بود با ضربه فنی پیروز میدان شد تا در دوم به مصاف لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان برود. در این وزن 26 نفر حضور دارند که در گروه عبدولی رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان، ماکسیم مانوکیان قهرمان جهان از ارمنستان و امره کوش دارنده مدال برنز جهان از ترکیه از کشتی گیران مطرح این وزن هستند.


بیشتر بخوانید:

فرنگی کاران ایران در 4 وزن نخست رقابت های جهانی حریفان خود را شناختند

قهرمانی روسیه در رقابت های جهانی کشتی آزاد/ایران با 3 مدال برنز ششم شد


انتهای پیام/

3 پیروزی و یک شکست در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار