فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برنامه ریزی انجام و مواکب درون شهری و بین راهی را همکاری سپاه و بسیج توأمان با گشت‌های انتظامی تأمین امنیت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: حدود ۸۰۰ موکب در دو مرز را به طور کلی در اختیار نیروی انتظامی قرار داده و با اعلام نیاز به فرماندهی ناجا ۶ گردان نیرو از استان های دیگر در اختیار خوزستان قرار دادند و از ابتدای ماه صفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در شلمچه و فرمانده قرارگاه پلیس راه استان نیز در چذابه مستقر شدند.

وی افزود: 4 گردان یگان ویژه و 2 گردان تکاوری به استان اعزام که 3 گردان آن ها در چذابه و مابقی در شلمچه مستقر شدند.

سردار عباس زاده عنوان کرد: در زمینه تردد زائران نیز همه همکاران فعال و مرزها تحت کنترل عملیاتی هستند؛ همچنین امنیت عمومی برقرار است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۴۰۷ هزار زائر  تا روز گذشتهاز مرزهای خوزستان گذر کرده بودند که این تعداد تا کنون به ۴۶۰ هزار نفر رسیده و پیش بینی می شود تا فردا به بیش از ۵۰۰ هزار نفر برسند.

وی  در خصوص ویزاهای جعلی هم تاکید کرد: برخی زائران به صورت خانوادگی و انفرادی از استان های دیگر مراجعه و ویزا و روادید خود را از مراکز معتبر دریافت نکرده و انتظار دارند که نیروی انتظامی به خاطر زیارت آن ها را قبول کند ولی این امکان وجود ندارد و حتی جمهوری عراق نیز برخوردهای شدیدی خواهند داشت.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: تعدادی شرکت  مورد تأیید عراقی هستند و شاید از نگاه زائران مراجعه کننده برخی ویزاها به هیچ وجه جعلی و تقلبی نباشند و این دوگانگی موجود از طریق مسئولان ملی در دست بررسی و حل است.

انتهای پیام/م

تردد زائران اربعین حسینی از مرز های خوزستان

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.