رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: ۱۵ مبلغ دینی از استان کردستان جهت فعالیت در موکب های استان، به کربلا اعزام شده اند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسن رهبر ،با اشاره به اینکه برنامه های این سازمان در شهرستان بیجار همانند گذشته برگزار می شود ،گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ای را به نام گفتمان دینی آغاز کرده است که در شهرستان بیجار این گفتمان ها در مدارس،دانشگاه ها و سایر مکان ها برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان بیجار علاوه بر برگزاری گفتمان دینی برای دانش آموزان این گفتمان ها برای والدین دانش آموزان نیز برگزار می شود .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه در هر مدرسه ۶ گفتمان دینی برای دانش آموزان برگزار می شود، بیان کرد: در کنار این گفتمان ها در هر مدرسه یک گفتمان دینی برای والدین دانش آموزان برگزار و تا پایان سال تحصیلی حدود ۳۰۰ گفتمان دینی در مدارس بیجار برگزار می شود .

وی با اعلام اینکه در کنار برگزاری گفتمان های دینی مدارس در دانشگاه های سطح شهر بیجار نیز گفتمان های دینی برگزار می شود، تصریح کرد: در کنار برگزاری این گفتمان ها برگزاری کلاس های آموزشی برای مداحان نیز برگزار می شود.

رهبر با ذکر اینکه در سطح شهرستان بیجار ۱۷ روحانی مستقر دائم در روستاها مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: در صدد افزایش این تعداد روحانی مستقر در روستاهای بیجار به ۲۰ نفر هستیم.

وی اعلام کرد: در ایام ماه صفر ۱۰۰ نفر مبلغ دینی در روستاهای شهرستان بیجار کار تبلیغ دین را انجام می دهند.

وی با تأکید بر اینکه کمیته فرهنگی آموزشی اربعین بر عهده سازمان تبلیغات است، خاطرنشان کرد: از استان کردستان ۱۵ نفر به عنوان مُبلغ جهت فعالیت در موکب های استان کردستان اعزام شده اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان اعلام کرد: در ایام اربعین بیش از ۳۰ روحانی از شهرستان بیجار جهت حضور در کربلا و موکب های استان کردستان اعزام شده اند. 

 انتهای پیام/م

فعالیت ۱۷ روحانی مستقر دائم در روستاهای شهرستان بیجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.