رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: مسابقات لیگ در ۲ قسمت، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود و برنامه ریزی دقیقی برای این رقابت‌ها انجام داده ایم.

رحیمی: لیگ هندبال را آغاز کردیم/در مورد قانون بازنشستگی صحبت نمی کنم

علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان در مورد آغاز لیگ هندبال گفت: لیگ هندبال آقایان و بانوان آغاز شده است. مسابقات لیگ در ۲ قسمت، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود و برنامه ریزی دقیقی برای این رقابت‌ها انجام داده ایم. با این برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است مسابقات بسیار زیادی در سطح کشور برگزار شود.

او ادامه داد: مسابقات را به شکلی طراحی کرده ایم که هر استانی می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند. مسابقات را منطقه بندی کرده ام تا تیم‌ها با مشکلات مالی رو به رو نشوند.

رحیمی در مورد تیم ملی هندبال گفت: تیم ملی هندبال در حال حاضر مسابقه‌ای را در پیش ندارد و مسابقات جوانان و نوجوانانمان هم چندی پیش تمام شد. از الان به دنبال برنامه ریزی برای رقابت‌هایی هستیم که تیم ملی هندبالمان سال آینده باید در آن‌ها شرکت کند.

او در مورد سرمایه گذاری در رده‌های پایه هندبال گفت: از این به بعد سرمایه گذاری مان را روی جوانان و نوجوانانمان افزایش خواهیم داد تا بتوانیم شرایط تیم بزرگسالمان را تغییر دهیم. در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ما بازی را در ثانیه‌ها واگذار کردیم. این موضوع نشان می‌دهد با سرمایه گذاری بیشتر بر روی این نسل می‌توانیم هندبال کشورمان را به سمت جلو هدایت کنیم.

رحیمی در مورد صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر تیمی که بتواند به فینال آسیا برسد چه پرسپولیس و یا هر تیم دیگری افتخار کشور محسوب می‌شود. مطمئن باشید همه ایرانی‌ها شب گذشته از این اتفاق خوشحال شدند و ما نیز استثنا نیستیم.

او که جزو روسای فدراسیون‌هایی است که شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند در پاسخ به سوال خبرنگارما گفت: در مورد این موضوع صحبتی نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید:استارت لیگ هندبال مردان با پیروزی زاگرس

باباصفری: پای اعتقاداتم ایستادم/ ممکن است قراردادم دچار مشکل شود

لژیونر ایران مقابل «رژیم اشغالگر قدس» به میدان نرفت/ اقدام ارزشمند «باباصفری»


انتهای پیام/

صحبت های رحیمی در حاشیه جلسه روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار