لژیونر ایرانی تیم هندبال استوابخارست رومانی، حاضر نشد مقابل نماینده رژیم اشغالگر به میدان برود و عواقب این اقدام را به جان خرید.

لژیونر ایران مقابل «رژیم اشغالگر قدس» به میدان نرفت/ اقدام ارزشمند «باباصفری»به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عدم حضور محسن باباصفری، دروازه بان ایرانی تیم هندبال استوا بخارست رومانی، مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس سر و صدای زیادی در این تیم به راه انداخت.

تیم هندبال استوابخارست در رقابت‌های هندبال کاپ اروپا به مصاف تیمی از رژیم اشغالگر قدس رفت و در این مسابقه با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید. نکته قابل توجه این مسابقه اما اقدام ارزشمندی بود که دروازه بان ایرانی این تیم انجام داد و حاضر نشد مقابل این تیم به  میدان برود.

این در حالی است که مسئولان این باشگاه نسبت به  این اقدام ارزشمند باباصفری در که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام شده بود، استقبال نکرده‌اند و ممکن است این موضوع به اخراج یا جریمه هنگفتی منجر شود.

به ویژه اگر در بازی برگشت دو تیم که باباصفری همانند بازی نخست در آن حضور نخواهد داشت، تیم بخارست شکست خورده و از مسابقات کاپ اروپا حذف شود، باید منتظر اقدام این باشگاه نسبت به این درواز بان باشیم.

شنیده‌ها حاکی از این است که ادامه حضور این بازیکن در تیم استوابخارست بستگی به صعود یا عدم صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌های کاپ اروپا دارد و گفته شده اگر تیم استوابخارست نتواند به مرحله بعدی صعود کند، قرارداد باباصفری هم برای فصل آینده تمدید نخواهد شد، ضمن اینکه جریمه سنگینی هم برای وی درنظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

دروازه‌بان ایرانی مقابل رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
اگه میرفت که عواقبش بیشتر بود.
آخرین اخبار