نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با انتشار فراخوانی از محققان و پژوهشگران برای مشارکت در طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۷ این نهاد دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مجید زمانداری، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: دفتر پژوهش و آموزش، بر اساس نیاز‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با انتشار فراخوانی از محققان و پژوهشگران برای مشارکت در طرح‌های پژوهشی سال ۱۳۹۷ این نهاد دعوت کرده است.

وی افزود: در این فراخوان از شخصیت‌های حقوقی (دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ...) و حقیقی (پژوهشگران و دانشوران) دعوت شده است پیشنهاد‌های خود را مطابق با آر. اف. پی (درخواست پیشنهاده)‌های اعلام‌ شده تا ۱۵ آذر ماه از طریق سامانه مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به اینکه زمان نتایج داوری پیشنهاده‌ها ۲۵ آذر ماه است، اظهار داشت: به دلیل محدودیت زمانی برای ثبت طرح‌های پژوهشی در سامانه سمات و دریافت کد رهگیری، این مهلت تمدید نخواهد شد.

زمانداری با اشاره به اینکه کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مجریان طرح‌های پژوهشی این نهاد نمی‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند متن کامل فراخوان را از طریق سامانه مدیریت طرح‌های پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی http://rpm.iranpl.ir مشاهده کنند.

انتهای پیام/ ع

فراخوان مشارکت در طرح‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی کشور

برچسب ها: کتابخوانی ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.