سید سعید موسوی در مراسمی به عنوان دادستان نظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمانشاه گفت : تعادل و آرامش خواست فطری و نیاز طبیعی بشر بوده و در ظل امنیت است که جامعه روبه رشد و ترقی خواهد بود.

وی بابیان اینکه نیرو‌های مسلح در هرکشوری نماد اقتدار حاکمیت و حافظان امنیت جامعه هستند، افزود: امنیت ملی در هرکشور، توانایی یک کشور در جهت حفظ ارزش‌های خود در مقابل تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی است.

الواری همچنین سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را تنها مرجع اختصاصی پیش‌بینی شده در قانون اساسی کشور برای رسیدگی به جرائم خاص نظامی و انتظامی خواند و تصریح کرد: وظیفه این سازمان حفظ نظم، انضباط و اقتدار نیرو‌های مسلح، تامین امنیت کیفری، احقاق حق و رفع خصومت است.

وی اضافه کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه با توجه به تعدد، تنوع و تکثر یگان‌های نظامی و انتظامی، هم مرزی با کشور جنگ زده عراق، حضور گروه‌های معاند و تکفیری در مرز و وضعیت خاص جغرافیایی استان از موفعیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمانشاه همچنین امر قضا را امری خطیر توصیف کرد و یادآورشد: قرآن کریم یکی از اهداف کلی ارسال رُسُل را در کنار تعلیم، تربیت و تزکیه، بیداری فطرت انسان و فراهم کردن زمینه عدالت خواهی و قسط بیان کرده است.

وی تاکید کرد: این سازمان در راستای اجرای اوامر انبیاء الهی و تاکید شریعت احقاق حق، رفع خصومت، تامین عدالت کیفری و فراهم کردن زمینه قسط و عدالتخواهی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

 

 

انتهای پیام/د

انتصابی جدید در دادستانی کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.