سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخاری بالاتر از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پیش از هرچیز مایلم یک بار دیگر به بازیکنانم برای این بازی و نتیجه خوبی که کسب کردند تبریک بگویم. هوادارانمان هم تشویق زیبایی انجام دادند و چنین جوی را تاکنون در ورزشگاه آزادی ندیده بودم. شاید هنوز نمی‌دانیم چه کار بزرگی انجام داده ایم چراکه به واقع حضور در فینال لیگ قهرمانان می‌تواند قله افتخار‌های هر کسی باشد و افتخاری بالاتر از این وجود ندارد. طبیعی است همه خیلی خوشحال هستیم که تا این اندازه شادی را به خودمان، خانواده مان، هواداران، باشگاه و رسانه‌ها هدیه کرده ایم.

السد و الدحیل از تیم‌های کره‌ای و ژاپنی بهتر هستند

او درباره برنامه هایش برای فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الدحیل و السد را حذف کردیم و به جرات می‌توانم بگویم این ۲ تیم و پرسپولیس از تیم‌های ژاپن و کره جنوبی بهتر هستند، اما بار‌ها گفته ام تیم‌هایی که به نیمه نهایی می‌آیند آمادگی، لیاقت و استحقاق قهرمانی را دارند. البته دلمان می‌خواهد تا آخر جلو برویم و مهم‌ترین مسئله این است که بازیکنانم به حالت عادی بازگردند. تمریناتمان هم طبق معمول ادامه می‌یابد. از هواداران هم که به ما اعتماد دارند و از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم چرا که به صورت متقابل شادی را برای هم به ارمغان آوردیم.

بازیکنان پرسپولیس بیش از همه لیاقت قدردانی دارند

برانکو درباره تشکر بازیکنان از خودش به دلیل اینکه بدون بهانه گیری از مشکلات پرسپولیس به دلیل اعتقاد به شرایط تیم به صورت مداوم حرف از قهرمانی می‌زند، گفت: از هوادارانمان به دلیل طرز تفکرشان تشکر می‌کنم، اما بازیکنان از همه مهم‌تر هستند. آن‌ها بیشترین زحمت را کشیده اند و ما تنها برای کمک به اینکه آن‌ها کیفیتشان را نشان دهند اینجا هستیم. بازیکنان پرسپولیس بیش از همه لیاقت قدردانی دارند و تمام افتخار‌هایی که کسب می‌شود بیش از همه شامل آن‌ها که در راس این نفرات سید جلال حسینی و حسین ماهینی قرار دارند می‌شود. بالاتر از فینال لیگ قهرمانان افتخاری نیست.

برانکو: حضور در فینال لیگ قهرمانان قله افتخار است/ برای قهرمانی در آسیا قلب و جگر داریم

به دلیل اعتماد به بازیکنانم فکر قهرمانی در آسیا را می‌کنم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا می‌تواند به نخستین مربی‌ای تبدیل شود که این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا می رساند، بیان کرد: این فکر را می‌کنم چرا که خیلی به بازیکنانم اعتماد دارم.

قلب و جگر قهرمانی را داریم

برانکو درباره تصورش از شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان موفقیت عظیمی است و همه می‌خواهیم قهرمان شویم، اما من بازهم به بازیکنانم صرف نظر از هر اتفاقی که در فینال بیفتد تبریک می‌گویم. در کل تمام تلاشمان را برای قهرمانی به کار می‌گیریم و نشان داده ایم توانایی، دانش، قلب و جگر قهرمانی را داریم. به همین دلیل به بازیکنانم اعتماد دارم.

او درباره بازگشت سروش رفیعی به تمرینات پرسپولیس گفت: سروش از امروز به تمرینات ما اضافه شد و با تیم تمرین می‌کند.

برانکو: حضور در فینال لیگ قهرمانان قله افتخار است/ برای قهرمانی در آسیا قلب و جگر داریم

اکنون بحث مطالبات مرا رها کرده و اجازه دهید شادی کنیم

برانکو درباره بحث مطالباتش از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اکنون این حرف‌ها را رها کنید و اجازه دهید شادی کنیم. بدهی وجود دارد و خواهد بود، اما الان این موضوع مطرح نیست.

جو فعلی پرسپولیس نباید برای بازی با سایپا ما را فریب بدهد

سرمربی پرسپولیس درباره بازی آتی این تیم در لیگ برتر مقابل سایپا گفت: این بازی می‌تواند مشکل ساز باشد و نباید جوی که اکنون در پرسپولیس وجود دارد ما را فریب بدهد. بار‌ها گفته ام اهدافمان چیست و می‌خواهیم بیشترین برد و قهرمانی را کسب کنیم. سوپرجام را که به دست آوردیم و دومین قهرمانی (لیگ قهرمانان آسیا) هم در دسترسمان است. جام حذفی و لیگ برتر هم به همان اندازه برای ما مهم و باارزش است.

بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است

برانکو درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند در نیم فصل دوم بیان کرد: این موضوع طبیعی است. بیرانوند روز گذشته بازیکن کلیدی ما بود و ۲ موقعیت عالی را در زمانیکه یک بر صفر عقب بودیم و همچنین زمانی که بازی یک بر یک بود مهار کرد. او قاطعانه نشان داد بهترین دروازه بان ایران و آسیا است. بی شک بیرانوند ارزش حضور در اروپا را دارد. از الان نمی‌توان اتفاقی که قرار است در آینده بیفتد پیش بینی کرد، اما اطمینان داریم بیرانوند در حال حاضر با ما است و به کمک پرسپولیس می‌آید.

برانکو: حضور در فینال لیگ قهرمانان قله افتخار است/ برای قهرمانی در آسیا قلب و جگر داریم

لیگ قهرمانان سخت‌ترین و بزرگ‌ترین رقابت آسیایی است

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات برخی افراد در گذشته مبنی بر اینکه تیم‌های ایرانی سال هاست در لیگ قهرمانان دست آوردی نداشته اند و نباید کل تمرکز فوتبال ایران به این رقابت‌ها معطوف شود، توضیح داد: همیشه گفته ام تمام رقابت‌ها برای ما مهم است. لیگ قهرمانان، بزرگ‌ترین و سخت‌ترین رقابت آسیا است و قهرمانی در این رقابت‌ها جزء اهداف ما است. در حال حاضر تنها به فکر شکست دادن سایپا هستیم.

برای حضور در فینال لیگ قهرمانان به بازیکنان پاداش می‌دهیم

برانکو درباره پاداش بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: قطعا پاداش می‌دهیم و در حال حاضر با مدیریت باشگاه صحبت کرده ام تا بازیکنان پاداش بگیرند. پیش از بازی هیچکس به این موضوع فکر نمی‌کرد و تنها به فکر این بودیم که چگونه بازی کنیم تا برنده بازی شویم، اما اطمینان دارم باشگاه وظیفه اش را انجام می‌دهد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما مشکلاتی که سید جلال حسینی بار‌ها از وجود آن‌ها در پرسپولیس حرف زده است چیست، پاسخ داد: همیشه در همه جا اینگونه مشکلات وجود دارد و راهی هم برای حل آن‌ها است.

بشار رسن پیروزی بزرگی برای باشگاه پرسپولیس است

برانکو درباره آماده سازی روحی و روانی بشار رسن پس از درگذشت مادر این بازیکن عراقی توضیح داد: بشار نشان داد تا چه اندازه حرفه‌ای است و فوتبال و باشگاهش را دوست دارد. بازیکنان و هواداران پرسپولیس هم این موضوع را دیدند و تشخیص دادند. باید به صورت ویژه از او تمجید کرد چراکه برد بزرگی برای باشگاه است.


بیشتر بخوانید: تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران

حقیقت: نگران آسیب دیدگی کتف کامیابی‌نیا نباشید

تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۲:۱۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
سلام
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۱:۲۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
سلام. فینال اسیا مبارکتون باشه پرسپولیسی ها...
آخرین اخبار