رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر علیرضا بیرانوند کمی توجه به عملکردش داشته باشد به طور حتم می‌تواند تاریخ ساز شود.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان همه تلاش خود را کردند و با غیرت خود توانستند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. زمانی که ضرورت داشته باشد مردم در کنار هم برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه می‌آیند و در بازی برگشت برابر السدقطر هم این موضوع را نشان دادند.

او درباره عملکرد درخشان بیرانوند در این بازی تصریح کرد: اگر بیرانوند کمی توجه به بازی خود داشته باشد به طور حتم می‌تواند تاریخ ساز شود. من مدتی پیش با بیرانوند صحبت کردم و نکات دروازه بانی را به او گوشزد کردم. او دروازه بان جوان و سالمی است که به طور حتم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

امیدوارم شرایط حضور پررنگ پرسپولیس در فینال فراهم شود

کاشانی درباره اینکه دوست دارد پرسپولیس با نماینده ژاپن یا کره جنوبی در فینال بازی کند، گفت: فرقی نمی‌کند که پرسپولیس با کدامیک در فینال بازی کند چرا که همه تیم‌های جنوب شرقی آسیا قوی هستند و بازی سختی برابر این تیم‌ها داریم. البته امیدوارم شرایط حضور پررنگ پرسپولیس در فینال فراهم شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری بازی فینال در ورزشگاه آزادی گفت: مشکلات زیادی برای برگزاری بازی فینال در آزادی داریم که به طور حتم با تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان این مشکلات به زودی رفع می‌شود.

ایرادات ورزشگاه آزادی برای فینال آسیا باید برطرف شود

او درباره اظهارات تاج رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه احتمال برگزاری بازی فینال در کشور ثالث وجود دارد، بیان کرد: به هر حال از قدمت ورزشگاه آزادی ۵۰ سال می‌گذرد و این ورزشگاه ایراداتی در زمینه زیر ساخت‌ها دارد که باید تمهیداتی اندیشیده شود تا برای بازی فینال آسیا برطرف شود.

با میزبانی خوب می‌توانیم ایران را به جهانیان معرفی کنیم

کاشانی درباره تشکیل کارگروه ویژه برای بازی فینال تصریح کرد: برگزاری بازی فینال نیاز به تشریفات دارد و مسئولان فوتبال دنیا هم برای تماشای فینال به ایران می‌آیند و باید امکانات فراهم شود تا میزبانی خوبی داشته باشیم. به طور حتم با برگزاری خوب بازی فینال می‌توانیم ایران را به جهانیان معرفی کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال فقط مقوله تفریح نیست و بیش از ۱۰۰ هزار هوادار برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می‌آیند و میلیون‌ها نفر در نقاط دنیا جلوی گیرندگان تلویزیونی ناظر بازی فوتبال هستند. همچنین فوتبال فقط برد و باخت نیست و از طریق این رشته ورزشی می‌توانیم با کشور‌های دیگر ارتباطات برقرار کنیم و قرارداد‌های اقتصادی با آن‌ها امضا کنیم.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه پیگیری ایرادهای ورزشگاه آزادی با حضور مسئولان

اعلام موارد درخواستی AFC برای بازسازی ورزشگاه آزادی

بیرانوند و خلیل زاده در بین رکورددار‌های لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار