رئیس قرارگاه اربعین ناجا گفت: ۶۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار محسن فتحی زاده  رئیس قرارگاه اربعین ناجا  اظهار داشت: مرز مهران یکی از مرز‌های مهم ما در موضوع اربعین است.

وی افزور: امسال بیش از ۶۰ درصد زائرین این مرز را برای عبور انتخاب کردند، مردم استان ایلام همچنین مردم شهر مهران در این زمینه تلاش‌های بسیار خوبی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم استان همکاری خوبی را با زوار دارند و نیز حمایت و پشتیبانی و همکاری خوبی با نیروی انتظامی انجام می‌دهند، صمیمانه تشکر می‌کنم از این همه صمیمیت و همت که وجود دارد.

رئیس قرارگاه اربعین بیان داشت: این روز‌ها به اوج زیارت و اوج حضور هم وطنان در این مرز نزدیک می‌شویم و خود را برای خیل جمعیتی که در روز‌های آینده می‌رسد آماده می‌کنیم.

وی افزود: پارکینگ‌های شهر مهران تقریبا نزدیک به پر شدن است و ما خودرو‌ها را به پارکینگ‌هایی که در اطراف پیش بینی کردیم هدایت می‌کنیم، مخصوصا پارکینگ اربعین را برای استقرار خودرو‌های زائران در نظر گرفتیم.

وی گفت: تشکر می‌کنم از زائران که امسال با نظم و ترتیب مناسب و مثال زدنی در این مراسم اربعین شرکت کردند و موجب شدند تا بدون هیچ گونه مشکلی عملیات اربعین بهتر از سال گذشته انجام شود.

 

انتهای پیام/ی

 

مرز مهران پر ترددترین مرز کشور

برچسب ها: اربعین97 ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.