فرمانده انتظامی استان گفت: مردم استان کرمان به واسطه تمدن بالا و شناخت کافی در حوزه‌های مشارکتی، یاری به یکدیگر و سایر سازمان‌ها الگو و زبانزد هستند.

مردم کرمان نماد مشارکت پذیری و همراهیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان  گفت : مشارکت و همراهی مردم کرمان در طول چهل سال پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف به ویژه در حوزه تولید، حفظ و ارتقاء نظم و امنیت عمومی ستودنی است.

وی اظهار داشت: پلیس با رویکرد مشارکتی در سه سطح تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا، آغوش خود را برای هم استانی‌های عزیز باز کرده است که در این راستا و در حوزه تصمیم سازی، تمام مردم می‌توانند پیشنهادات، راهکار‌ها و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ ارسال کنند و نخبگان و افراد صاحب نظر نیز می‌توانند با مشارکت درهیئت‌های اندیشه ورزی اندیشکده نظم و امنیت، پلیس را یاری کنند.

سردار بنی اسدی فر ادامه داد: اندیشکده نظم و امنیت برای اولین بار در تاریخ پلیس کشورمان در استان کرمان به منظور جلب مشارکت فکری نخبگان، صاحبنظران، متخصصین، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب تاسیس و راه اندازی شده است.

فرمانده انتظامی استان مشارکت از طریق تصمیم گیری را مهم دانست وافزود: پلیس طرح‌های متعددی را با مشارکت، همراهی و تصمیم گیری مردم در دستور کار قرار داده که از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح دیده بان حقوق همسایه برای جوامع شهری و طرح وفاق اجتماعی برای توسعه جوامع روستایی و عشایری اشاره کرد.

سردار بنی اسدی فر گفت: در حوزه اجرا که سطح سوم مشارکت مردم با پلیس است، بیشتر مردم کرمان از طریق سامانه ۱۱۰ نسبت به شناسایی، دستگیری و معرفی مجرمین و متخلفین با پلیس همکاری و همیاری داشته و دارند که این نوع ارتباط هم بسیار مهم و مورد تاکید است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار