رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز از استقرار تیم های اطفاء حریق و امداد و نجات به منظور تامین ایمنی مواکب در مرز چذابه و خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: همزمان با آماده سازی مرز چذابهبه منظور برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 2 دستگاه خودرو اطفا حریق سبک و نیمه سنگین و یک دستگاه تانکر آبرسان با ظرفیت 16 هزار لیتر به همراه 5 نفر آتش نشان جهت تامین ایمنی مواکب موجود در مرز چذابه مستقر کرد.

وی افزود: همچنین یک دستگاه خودرو تویوتا دوکابین و یک دستگاه موتورسیکلت به منظور خدمات رسانی به زائرین در اختیار ستاد اربعین شهرداری قرار گرفت.

آتش پاد تراب پور با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودرو تانکر به همراه 4 مامور آتش نشان در عین 2 به منظور خدمت رسانی در مسیر زائران حسینی مستقر هستند، تصریح کرد: جهت تامین آب مخازن مواکب عین 2 نیز روزانه یک سرویس آب توسط تانکرهای سازمان آتش نشانی به محل اعزام می شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز اذعان داشت: پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی اهواز پس از استقرار در مرز چذابه به بازدید مستمر از لجستیک و مواکب پرداخته و با ارائه راهکارها و پیشنهادات ایمنی جهت ایمن سازی اماکن پذیرائی زائران حسینی گام موثری در پیشگیری از حوادث احتمالی برداشتند.

این مقام مسئول اظهار کرد: تیم های اطفا حریق و امداد و نجات مستقر در مسیر عین 2 و مرز چذابه با تمام توان بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

انتهای پیام/گ

تهمیدات آتش نشانی در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.