مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تمهیدات این سازمان همزمان با روز اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آتش پاد حسن جعفری گفت: سازمان آتش‌نشانی مشهد در شب و روز اربعین حسینی با استقرار اکیپ های سیار شامل خودروهای عملیاتی سبک و سنگین در اطراف حرم مطهر، خیابان‌ها، میادین پر تردد، مقابل اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم عزاداری از نماز مغرب و عشاء شب اربعین تا روز بعد از آن پوشش ایمنی مناسب را برای عزاداران فراهم خواهد کرد .

وی افزود: در روز اربعین علاوه بر اکیپ های سیار، آتش نشانان تمامی 49 ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم چهلمین روز سالگرد شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) آمادگی کامل دارند.

آتش پاد جعفری با اشاره به تجهیز و افزایش توان عملیاتی ایستگاه های اطراف حرم مطهر رضوی در این ایام، گفت: علاوه بر تمهیدات ویژه در مقابل مساجد، مراکز مذهبی و مسیرهای اماکن پر تردد نیز آتش‌نشان با بهره‌گیری بیش از 22 دستگاه خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی به طور منظم در چهار لایه دور و نزدیک اطراف حرم مطهر رضوی از جمله چهار راه دانش ، چهار راه شهدا ، میدان طبرسی ، میدان بیت المقدس ، میدان عدالت ، میدان بسیج مستقر خواهند شد تا بتوانند با آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند.

مدیر عامل سازمان اتش نشانی مشهد افزود: همچنین استقرار خودروهای عملیاتی در میادین ورودی شهر نیز از جمله تمهیدات سازمان آتش نشانی مشهد در شب و روز اربعین می باشد .

 وی با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث، از عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر مشهد مقدس خواست تا در صورت مشاهده هر گونه حادثه‌ای سریعاً با سامانه 125 تماس بگیرند و با حفظ خونسردی نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل آن را اعلام کنند.

انتهای پیام// م.م

آماده باش آتش نشانی در شب و روز اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.