مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از آمادگی 320 دستگاه اتوبوس بخش سازمانی و خصوصی برای سرویس‌دهی به عزاداران در روز اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اصغر نیشابوری گفت: با توجه به نزدیک بودن اربعین، سازمان اتوبوسرانی مشهد مانند هر سال برنامه‌ریزی‌هایی برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران انجام داده است.

وی افزود: در این راستا مناطق چهارگانه اتوبوسرانی با استفاده از توان و ناوگان موجود در بخش سازمانی و خصوصی امر انتقال مسافران را از ابتدای صبح روز پنجشنبه 18 آبان مصادف با روز اربعین آغاز می‌کنند و سرویس‌دهی تا نقاطی که امکان تردد به سمت حرم مطهر باشد، انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در کنار آن همزمان با آغاز نماز ظهر کار توقف اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده برای بازگشت مسافران آغاز خواهد شد؛ همچنین در صورت باز شدن مسیر و رفع محدودیت‌های ترافیکی اتوبوس‌ها به منظور سرویس‌دهی به نزدیکترین نقطه به حرم مطهر رضوی اعزام خواهند شد.

نیشابوری افزود: پایانه شماره یک از میدان شهدا (پایانه‌های شهید هاشمی‌نژاد، خیابان توحید، پایانه شهدا) با 120 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 2 در میدان بیت‌المقدس(خط BRT) با 50 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 3 در چهارراه خسروی با 30 دستگاه اتوبوس، پایانه شماره 4 در محل پایانه شهید گمنام با 80 دستگاه اتوبوس و پایانه شماره 5 در بولوار مصلی با 40 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و ازدحام عزاداران حسینی و همچنین به منظور تامین ایمنی‌های لازم امکان تغییر هر یک از پایانه‌های برنامه‌ریزی شده وجود دارد.

نیشابوری افزود: همچنین تعداد 4 اتوبوس امداد در پایانه راه‌آهن، میدان 15 خرداد، میدان عدالت و میدان شهدا برای رفع نقص احتمالی اتوبوس‌ها مستقر خواهد شد.

انتهای پیام// م.م

تمهیدات اتوبوسرانی مشهد در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.