اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان، روند ذخیره سازی اقلام اساسی مورد نیاز مردم را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن تشریح اهتمام جدی مسئولان استان برای تداوم خرید و انتقال و ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان گفت: برخی حاشیه سازی ها و اخبار ضد و نقیض درباره کمبود یا نبود کالاهای مصرفی مردم صحت ندارد و از تمام ظرفیت انبارهای استان برای ذخایر اقلام مورد نیاز روزانه استفاده شده است.

وی  رسیدگی و برخورد قانونی با متخلفان اقتصادی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و از مسئولان خواست تا با اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم اطمینان خاطر دهند.

سید حسن میرعماد دبیر ستاد تنظیم بازار استان نیز در این نشست به ذخایر 4 کالای پر تقاضای بازار استان اشاره کرد و گفت : تا کنون 70 هزار تن گندم، 5 هزار تن برنج، 2 هزار تن شکر و 120 هزار تن گوشت منجمد در استان ذخیره سازی شده است.

به گفته سید حسن میرعماد از ابتدای مهر ماه امسال تا کنون 39 تن گوشت گرم وارداتی و 39 تن گوشت منجمد برای متعادل سازی قیمت ها در استان عرضه شده است و این روند تا تنظیم کامل بازار گوشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / گ

جزئیات ذخیره سازی اقلام پر مصرف در استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.