رئیس دفتر اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت:۱۹ نفر از پزشکان دارای مطب در استان در طرح حذف تدریجی نسخه کاغذی و ایجاد نسخه الکترونیکی،در سایت سازمان تأمین اجتماعی نام نویسی کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مه نیا رئیس دفتر اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت:19 نفر از پزشکان دارای مطب در خراسان جنوبی در طرح حذف تدریجی نسخه کاغذی و ایجاد نسخه الکترونیکی، در سایت سازمان تأمین اجتماعی نام نویسی کردند.

وی افزود:طرح حذف دفترچه ها و ایجاد نسخه الکترونیکی از مرداد امسال در استان آغاز شده است و تاکنون 19 پزشک در این طرح نام نویسی کردند.

مه نیا با بیان اینکه طرح حذف نسخ کاغذی تا پایان سال اجرایی می شود،گفت:سایت سازمان تأمین اجتماعی برای نام نویسی پزشکان در این طرح باز است و پزشکان می توانند با مراجعه به سایت و یا دفتر اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی ، در این طرح نام نویسی کنند.

رئیس دفتر اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک همچون سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاهها در این طرح قرار دارند و نیازی به نام نویسی آنها نیست،افزود:پیش بینی شده این طرح به صورت پلکانی اجرا شود که خطای کم، سرعت بالا، دسترسی به سوابق بیمار و هوشمند بودن سیستم از جمله مزایای اجرای این طرح است.

وی اظهار کرد:در طرح حذف دفترچه ها، نرم افزاری در اختیار مراکز طرف قرارداد سازمان قرار می گیرد که تمام اطلاعات بیمه شده در این شبکه بارگزاری می شود و پزشکان نیز با نصب نرم افزار بر روی رایانه در مطبهای شخصی خود، به راحتی سوابق بیمار را ملاحظه و نسخه لازم را درج می کنند و داروخانه ها نیز با دریافت نسخه داروی الکترونیکی، در اسرع وقت دارو را با مراجعه بیمار در اختیار او قرار می دهند.

مه نیا گفت:داشتن دفترچه تأمین اجتماعی به دلیل آنکه در برخی از استانها هنوز این طرح اجرایی نشده و کارت سلامت نیز صادر نشده، برای شناسایی بیمار ضروری است.

انتهای پیام/غ

۱۹ پزشک در طرح حذف نسخ کاغذی تأمین اجتماعی نام نویسی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار