فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در اجرای طرح تشدید برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عنبرآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمود بیدشکی، فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان خودرو‌های متخلف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه خودرو که با حرکات غیر متعارف، امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: از جمله تخلفات وسائط نقلیه توقیفی عدم استفاده از کلاه ایمنی و نداشتن مدارک شناسایی، نقص فنی، نداشتن گواهینامه رانندگی، حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بود.

این مسئول انتظامی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد چرا که این طرح‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت و آرامش در بین شهروندان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

 

توقیف ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در عنبر آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار